Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اقامت در آلمان اقامت در آلمان

اقامت در آلمان

وكيل مهاجرت به آلمان را هوشمندانه انتخاب كنيد!

وكيل مهاجرت به آلمان را هوشمندانه انتخاب كنيد!

اين روزها و با بالا گرفتن تب مهاجرت به خارج از كشور و مخصوصا مهاجرت به آلمان، انتخاب وكيل مهاجرت بايد با دقت و توجه بيشتري صورت گيرد. در اين مقاله قصد داريم كه نكات مهم براي انتخاب وكيل قانوني را در اختيار شما قرار دهيم.

يك وكيل مهاجرت با اشراف داشتن به قوانين كشور مبدا و مقصد و همچنين آگاهي يافتن از شرايط و توانمنديهاي شما، مي تواند به عنوان مشاور، شما را در انتخاب بهترين و مقرون بصرفه ترين روش مهاجرت ياري كند. با توجه به اينكه اين مسير، داراي ابعاد مختلف اداري و حقوقي، در مقاطع مختلف مي باشد، انتخاب وكيل مهاجرتي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

بيشتر بخوانيد: شرايط مهاجرت به آلمان

دانستن شرايط لازم براي گرفتن اقامت هر كشور بطور خاص، چه موقت و چه دائم، بسيار مهم است. بطوريكه در بررسي پرونده موكلاني كه با عدم قبولي مواجه شده اند، گاهي با اين موضوع روبرو مي شويم كه بدون در نظر گرفتن شرايط موكل و شرايط اداره اتباع خارجي و سفارت، مداركي ارسال شده كه يا كافي نبوده و يا منطبق بر استانداردهاي موردنظر نبوده اند. لذا انتخاب وكيل مهاجرتي معتبر مي تواند از اتلاف هزينه جلوگيري نموده و اطمينان خاطر موكلين را فراهم آورد.

بيشتر بخوانيد: شرايط تحصيل در آلمان

وكيل مهاجرتي در صورتي مي تواند بهترين مشاوره را ارائه دهد كه با تيم باسابقه و با تجربه اي همراه باشد، در اين صورت است كه با تسلط كامل به قوانين هر دو كشور، با اطمينان و قاطعيت موفقيت پرونده مهاجرتي شما را تضمين كند. چرا كه اگر شما را حائز شرايط لازم نبيند، از همان ابتدا و پيش از متقبل شدن هزينه هاي سنگين، چشم انداز پرونده شما را براي شما تشريح كرده و با آگاهي كامل، موانع و مشكلات پيش رو را صادقانه در اختيارتان قرار مي دهد. با انجام مشاوره اوليه مي توانيد به خوبي و تا مقدار زيادي از نتيجه پرونده خود پيش از بستن قرارداد آگاهي يابيد.

بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت شركت در آلمان

مهاجرت به آلمان، مانند هر كشور ديگري فراز و نشيبها و محدوديت هاي قانوني مختلفي دارد. استناد به تبليغات تلويزيوني و يا حتي صحبت با افرادي كه خود مسيرهاي ديگري را طي نموده اند، گاهي مي تواند باعث تصميم گيري اشتباه و يا شكست در مهاجرت شود. چرا كه در بررسي پرونده هاي مهاجرتي، هر فرد دقيقا با مشخصات و فاكتورهاي خاص خود ارزيابي مي شود. گاهي سن افراد، تجربه كاري، وضعيت خانوادگي و مالي و تحصيلي، روند يك پرونده را بطور كامل تغيير مي دهد. بنابراين بهتر است با ارائه اطلاعات كامل به وكيل مهاجرتي معتبر، واقع بينانه مسير پيش رو را انتخاب كنيد.

بيشتر بخوانيد: شرايط كار در آلمان

علاوه بر انتخاب وكيل مهاجرتي مناسب، آگاهي شخصي از فضا و محيط كشور مقصد از طرف موكل هم بسيار با اهميت مي باشد. وكيل مهاجرتي مي تواند شما را در انتخاب بهترين مسير راهنمايي كند اما تصميم گيري نهايي با خود شماست. پيش از بستن قرار داد با حضور در كشور مورد نظرتان و يا شركت در تور‌ آلمان، يا شركت در نمايشگاههاي آلمان و يا هر كشور ديگري كه مدنظر شماست مي توانيد اين شناخت را تا حدودي بدست آوريد. پيشنهاد مي شود حتما پيش از تصميم گيري، خودتان حداكثر اطلاعات محيطي را نيز بدست آوريد و تنها به جمع آوري اطلاعات از طريق اينترنت و نقل قول ها بسنده نكنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/12/9 ساعت: ۱۱ توسط:immigration :